Over ons

Online Scoren is een initiatief van Frank Loeffen. Hieronder vindt u een aantal van zijn ervaringen.
 
Würth Nederland B.V.
Compleet opzetten van online shop voor Würth Nederland B.V.
 
Würth is wereldwijd marktleider op het gebied van bevestigings- en montagetechniek. De webshop is compatible met het ORSY®scan barcode systeem. Met dit scan-systeem kunnen zakelijke klanten online bestellingen plaatsen: foutloos, eenvoudig en snel.
 

Bosta BV
Multi-language shop voor Bosta BV - onderdeel van MegaGroup 

Project manager voor de implementatie van de webshop van Bosta BV, een technische groothandel op het gebied van watertechniek. De webshop is volledig geïntegreerd met het ERP- en Product Informatie Management systeem. Dit maakt het mogelijk om klantspecifieke informatie, zoals prijzen en bestelhistorie, online inzichtelijk te maken.
 
Essent
Onderzoek naar gedrag van consumenten op het internet.
 

De houding en intentie om energiezaken via het internet te regelen werd onder een representatief gedeelte van het klantenbestand onderzocht. Dit wetenschappelijke onderzoek heeft een aantal interessante conclusies en concrete aanbevelingen opgeleverd.

contact

Online scoren kan alleen met de juiste tactiek

Het grote voordeel van online marketing is de meetbaarheid. Met de informatie die uit de online activiteiten komt kunt u uitstekend herleiden wat de resultaten van uw inspanningen zijn geweest. 
 
Daarnaast kan deze klant- en marktinformatie een dankbare input zijn voor uw offline activiteiten.
 
Samen met u stellen wij de optimale online marketingmix samen, waarmee u in scoringspositie komt!

"Je moet schieten, anders kun je niet scoren."

- Johan Cruijff -